404 puanla bizim burda(adanada) orta halli bir anadolu lisesine giriliyor.404 puanla istanbulda anadolu lisesi yokmu?eğer puanın tutuyorsa bir anadolu lisesini bence gitmen daha iyi olur eğitim açısından daha kaliteli.ben adanada orta düzeyde bir anadolu lisesinde okuyorum bizim gördüğümüz eğitim,ortam vs. açısından düz ve meslek liselerinden çok farklı.Yok illa bilgisayarla ilgili bir lisede okumak istiyorsan ordaki en iyi meslek lisesine gidebileceğini düşünüyorum..Gideceğin okul hakkında iyi araştırma yap,o lisede okuyanlara sor okulu vs. bilgi sahibi ol okul hakkında sonra en iyi seçimi yaparsın zaten