• 03-02-2019, 16:33:36
    #10
    otağ tepe diyorum.
    röne park var bide araştırın hocam.
    çatalca flamingo köy var hocam bizim listede yakın zamanda gitmeyi planlıyoruz.

    konuyu favorilere ekledim. bende eşim ile gezmeye yer bakıyorum
  • 03-02-2019, 18:58:35
    #11
    ferhatkocabal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Balat henüz bozulmadı. Gidilesi güzel kafeler var.

    İstanbula gelecek arkadaşlara tavsiyem: Balat'a gitmeyin. Geçen gün bir gideyim dedim, farklı bir ülkede olduğumu düşündüm. Gidin, anlarsınız.

    Tavsiyem

    Kınalıada
    Büyükada
    Bozcaada
  • 03-02-2019, 19:00:31
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbula gelecek arkadaşlara tavsiyem: Balat'a gitmeyin. Geçen gün bir gideyim dedim, farklı bir ülkede olduğumu düşündüm. Gidin, anlarsınız.

    Tavsiyem

    Kınalıada
    Büyükada
    Bozcaada
    Balat'ın neresine gittin hocam? Ben orada oturuyorum
  • 03-02-2019, 19:04:25
    #13
    ferhatkocabal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Balat'ın neresine gittin hocam? Ben orada oturuyorum
    Bende Fındıkzade tarafındayım.
    Çukurbostan parkına benzer bir park var, çukurda. Yanında cami vb. oradan geçtim.
  • 03-02-2019, 19:10:42
    #14
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Fatih evimiz, istanbul babamız.

    Anadolu yakasında pendik gözdağı'na gitmiştim, güzel ve herkes bilmez orayı. Baya tepede bir yer. Bilenler bilir.
  • 03-02-2019, 19:16:49
    #15
    Süleymaniye tarafları güzeldir. Balat güzel.
    Çınaraltı çay bahçesine gidebilirsiniz.
    Otağtepe.
    Beşiktaş bebek ortaköy yapabilirsiniz.
    İnternetten araştırarak çok yer öğrenebilirsin
  • 03-02-2019, 19:24:51
    #16
    Gelen kişiye bağlı hocam. Kız mı erkek mi?
  • 03-02-2019, 19:33:48
    #17
    Kurumsal PLUS
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelen kişiye bağlı hocam. Kız mı erkek mi?
    Kız..
  • 03-02-2019, 19:49:52
    #18
    juzk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kız..
    Hocam aracınız varsa Atatürk Arboretumu'na gidebilirsiniz. Bir şeyler yeyip içemezsiniz ama doğa harikası. Koskoca yer yürü yürü bitmiyor. Mis gibi hava.

    Onun dışında Otağtepe'ye gidebilirsiniz. Yemeğinizi yer içeceklerinizi içersiniz. Biraz tarih olsun dersen Fatih'e gelebilirsin. Şehir dışından geldiyse Balat'a götürme hafif kalır kız nereye geldim demesin.