ferhatkocabal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Balat'ın neresine gittin hocam? Ben orada oturuyorum
Bende Fındıkzade tarafındayım.
Çukurbostan parkına benzer bir park var, çukurda. Yanında cami vb. oradan geçtim.