Hocam aracınız varsa Atatürk Arboretumu'na gidebilirsiniz. Bir şeyler yeyip içemezsiniz ama doğa harikası. Koskoca yer yürü yürü bitmiyor. Mis gibi hava.
Onun dışında Otağtepe'ye gidebilirsiniz. Yemeğinizi yer içeceklerinizi içersiniz. Biraz tarih olsun dersen Fatih'e gelebilirsin. Şehir dışından geldiyse Balat'a götürme hafif kalır kız nereye geldim demesin.