• 03-02-2019, 20:30:58
    #19
    Anadolu kavağı
  • 04-02-2019, 13:38:16
    #20
    anadolu yakası için gözdağı, avrupa yakası için ulus parkı
  • 04-02-2019, 14:59:49
    #21
    Otağtepe iyidir.
  • 04-02-2019, 15:06:24
    #22
    Üsküdar'da bir çay evi var çınar altı adı galiba çay dışında her türkü yiyecek vs getirebilirsiniz sadece ordan çay alıyorsunuz ben hep börek götürür orda çay ile içerdim var ybe ne günlerdi
  • 04-02-2019, 15:32:40
    #23
    Eğer nostalji seviyorsanız; bir çok yeşilçam filminin çekildiği Cankurtaran Mahallesi'ni gezebilirsiniz. Rahmetli Kemal Sunal ve diğer üstadların karelendiği yerlere şahitlik edebilir, fotoğraf çekerek o anı ölümsüzleştirebilirsiniz.
  • 04-02-2019, 15:35:46
    #24
    İstanbul'a gelecek biriyse Sultanahmet gezisi yapılabilir. Güzel havada vapurla ulaşmak da keyifli. Edebiyat Kahvesi var köftecinin yanında kız arkadaşla oturulacak güzel bir yer mimari ve tatlı kalitesi üst düzeyde bir yer. Müze kart alıp Arkeoloji müzesi + Ayafosya gezisi yaptın mı tadından yenmez. Aşağı doğru (deniz yönü) semazen gösterisi olan bir kafe de var. Semazen için Sirkeci garında bir gösteri var ona da bakabilirsin. 30 dk falan sürüyor, yine mimarisi harika bir yer. Turistler yoğun ilgi gösteriyor. Biz gittik ordan biliyoruz

    Müze falan olmaz dersen, Gülhanede yürürsün. Gerçek İstanbul buralar. Buraları gezin.
  • 04-02-2019, 20:57:24
    #25
    butcen coksa kiz kulesine gotur asiklarin mekani
  • 06-02-2019, 10:17:56
    #26
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşınla İstanbul'da nerde buluşacaksın? ( Esenler otogar , harem , dudullu )
    Ne tarz bir şey arıyorsun gittiğin yerde?
    Gelecek arkadaşının yakınlık durumu? ( Kız arkadaş , erkek arkadaş , sevgili v.s )
  • 06-02-2019, 10:33:22
    #27
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Fındıkzade tarafındayım.
    Çukurbostan parkına benzer bir park var, çukurda. Yanında cami vb. oradan geçtim.
    Ben de Kocamustafapaşa'da oturuyorum.

    İstanbul'da bilinmeyen nadir güzellik diye bir yer kalmadı hocam. 20 milyon nüfuslu bir şehir sen bilmezsen o biliyor maalesef.