İstanbul'a gelecek biriyse Sultanahmet gezisi yapılabilir. Güzel havada vapurla ulaşmak da keyifli. Edebiyat Kahvesi var köftecinin yanında kız arkadaşla oturulacak güzel bir yer mimari ve tatlı kalitesi üst düzeyde bir yer. Müze kart alıp Arkeoloji müzesi + Ayafosya gezisi yaptın mı tadından yenmez. Aşağı doğru (deniz yönü) semazen gösterisi olan bir kafe de var. Semazen için Sirkeci garında bir gösteri var ona da bakabilirsin. 30 dk falan sürüyor, yine mimarisi harika bir yer. Turistler yoğun ilgi gösteriyor. Biz gittik ordan biliyoruz
Müze falan olmaz dersen, Gülhanede yürürsün. Gerçek İstanbul buralar. Buraları gezin.