ferhatkocabal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Balat henüz bozulmadı. Gidilesi güzel kafeler var.

İstanbula gelecek arkadaşlara tavsiyem: Balat'a gitmeyin. Geçen gün bir gideyim dedim, farklı bir ülkede olduğumu düşündüm. Gidin, anlarsınız.

Tavsiyem

Kınalıada
Büyükada
Bozcaada