Eniştem yaklaşık 10 yıl muhtarlık yaptı.Kendi iş yerinin camına xxx mahallesi muhtarı diye bir tabela astı ve yıllarca ekstra birşey yapmadı.Bir kişiye aylık ortalama 2000 TL verilip karşılığı devlet tarafından alınıyor ise eyvallah fakat ayda yılda bir işi düşenin işi görülüyorsa bunun gereksiz olduğunu düşünüyorum.
Şimdi uzaktan bir şeye bakınca ya bu iş neki bende yaparım yada şuna bak yaptığı bir iş yok diye düşünüyor olabilirsiniz.
Ancak durum bu şekilde değil bir işin içine girmeden ne olduğunu tam ve net olarak görmeyebilir ve yanlış düşünebilirsiniz.
İsterseniz bir muhtar adaylığına başvurun sonra gerek varmı yokmu diye düşünürsünüz