Şimdi uzaktan bir şeye bakınca ya bu iş neki bende yaparım yada şuna bak yaptığı bir iş yok diye düşünüyor olabilirsiniz.
Ancak durum bu şekilde değil bir işin içine girmeden ne olduğunu tam ve net olarak görmeyebilir ve yanlış düşünebilirsiniz.
İsterseniz bir muhtar adaylığına başvurun sonra gerek varmı yokmu diye düşünürsünüz
Hocam size kesinlikle katılıyorum.Dışardan birisi olarak soruyorum zaten bu soruyu elbette gerçekten çalışan,emek veren muhtarlar vardır fakat kaç kişi mahalle muhtarının adını biliyor ki ?Mahallenizde 10 kişiye muhtarlığın yerini sorsanız 8 i cevap veremeyecektir.