• 02-02-2019, 16:12:55
    #19
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Facebook silmeden paylaş.
  • 02-02-2019, 18:49:59
    #20
    Çatalın bi teline batırılmış lokma tatlısı görüyorum işin esprisi bir kenara adam bi logo yapmış işte ters M düz P ile birleşmiş yani neden herşeyi alıpta Yaradana bağlıyor bu millet ben anlamadım arkadaş, yok elmada allah yazıyor koyunda allah yazıyor eşşeğin dilinde allah yazıyor arı kovanında allah yazıyor, Allah zaten senin gördüğün tattığın bildiğin hissettiğin herşeyde bir imza gibi siz hala neyin kafasındasınız la ?
  • 02-02-2019, 19:08:17
    #21
    Siyah arkaplan üzerine bu kadar iç içe bu fontla yazılan hiç bir içerik doğru değildir. Burasıda facebook değil. Google fanı forumda açılan konulara bak. Ne günlere kaldık.
  • 02-02-2019, 19:33:04
    #22
    islamzeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyah arkaplan üzerine bu kadar iç içe bu fontla yazılan hiç bir içerik doğru değildir. Burasıda facebook değil. Google fanı forumda açılan konulara bak. Ne günlere kaldık.
    hocam ne alaka . ben böyle birşey savunmuyorum. forum ne için tartışma ortamı var diye kurallar çerçevesinde her türlü burada tartışmaya açıktır. tavrınızı hiç beğenmedim açıkcası
  • 02-02-2019, 19:37:52
    #23
    MertcanKolatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ne alaka . ben böyle birşey savunmuyorum. forum ne için tartışma ortamı var diye kurallar çerçevesinde her türlü burada tartışmaya açıktır. tavrınızı hiç beğenmedim açıkcası
    Bende foruma gelen yeni üyeleri beğenmiyorum(bazı forumdaşlarımı tenzî ederim.) fakat elimizden bi' şey gelmiyor ne yazık ki.
  • 02-02-2019, 19:41:46
    #24
    islamzeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende foruma gelen yeni üyeleri beğenmiyorum(bazı forumdaşlarımı tenzî ederim.) fakat elimizden bi' şey gelmiyor ne yazık ki.
    sizin beğenip beğenmemenizle bu forum yürümüyor malesef. bu lafınla benide kast ediyorsan. beğenmek zorunda değilsin.
  • 02-02-2019, 21:27:33
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Tartışmaya değmeyecek, bu embesil konuyu neden açtın?


    https://www.youtube.com/watch?v=SKKC6Ndp2KY
  • 02-02-2019, 21:43:54
    #26
    Su aygırına tecavuz eden gergedan görüyorum hocam. (Recep İvedik repliği, linç etmeyin diye şeyettim.)
  • 02-02-2019, 23:20:51
    #27
    Adam haklı beyler devletimiz kumar oynatmamalı.

    Maide 90-91:
    Ey iman edenler! İçki, kumar, dikili taşlar, fal okları şeytan işi iğrenç şeylerdir. Bunlardan kaçının ki kurtuluşa eresiniz.

    Şeytan içki ve kumar yoluyla aranıza düşmanlık ve kin sokmak, sizi Allah’ı anmaktan ve namazdan alıkoymak ister. Artık vazgeçtiniz değil mi?

    يَٓا اَيُّهَا الَّذ۪ينَ اٰمَنُٓوا اِنَّمَا الْخَمْرُ وَالْمَيْسِرُ وَالْاَنْصَابُ وَالْاَزْلَامُ رِجْسٌ مِنْ عَمَلِ الشَّيْطَانِ فَاجْتَنِبُوهُ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ ﴿٩٠﴾
    اِنَّمَا يُر۪يدُ الشَّيْطَانُ اَنْ يُوقِعَ بَيْنَكُمُ الْعَدَاوَةَ وَالْبَغْضَٓاءَ فِي الْخَمْرِ وَالْمَيْسِرِ وَيَصُدَّكُمْ عَنْ ذِكْرِ اللّٰهِ وَعَنِ الصَّلٰوةِۚ فَ