Milli Piyango Logosu Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?
39
●2.254
- 06-02-2019, 14:38:47Böyle gereksiz şeylere kafa yorduğumuz için asla ilerleyemiyoruz. Dış güçler falan değil olay. Tamamen kendi kendimizi bitiriyoruz.
- 11-02-2019, 19:24:52aklıma geldikçe gülüyorum ya ıajdşsajdşsadjsaşdjsaşdsaasdyusufmesci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2019, 19:29:17İnsan ne görmek isterse onu görür. Camiymiş, el hareketiymiş, kuşuymuş.
Adamlar kuş çizmiş, siz ters çevirip nasıl görmek isterseniz öyle bakıyorsunuz... Logoya tersinden niye bakıyoruz ki?
Bana çıkmayacağını bildiğim için el hareketi gibi geliyor ama sebebi net, aha sana çıkar aha çıkar diye düşündüğüm için.

