Milli Piyango Logosu Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Milli Piyango Logosu Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?
39
●
2.254
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Milli Piyango Logosu Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?
1
2
3
4
5
02-02-2019, 00:14:10
#1
MertcanKolatan
Bu Konu Hakkında Ne Düşünüyorsunuz Acaba İnternette Gezinirken Denk Geldim
02-02-2019, 00:15:12
#2
emreigde
Üyeliği durduruldu
Camiden cok piyongonun sonucunu goruyorum
02-02-2019, 00:16:59
#3
Math
1 harf eksik kalıyor. Vesvese bence.
02-02-2019, 00:17:16
#4
phatgit
Aynen paylaşın herkes görsün, Facebook sayfamız büyüsün.
02-02-2019, 00:19:42
#5
Mertba
phatgit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynen paylaşın herkes görsün, Facebook sayfamız büyüsün.
sayfamız büyüsün derken anlamadım hocam
02-02-2019, 00:19:43
#6
tunatun
Bende kücükken karanlıkta askıdaki eşyaları canavar olarak görürdüm
02-02-2019, 00:21:54
#7
phatgit
MertcanKolatan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sayfamız büyüsün derken anlamadım hocam
Size demedim, eğer siz hazırladıysanız görseli size dedim.
Facebookta bu tür sallamasyonlarla milletin dini duygularını sömürüp sayfa büyütmeye çalışan kişilere lafım. W harfide benziyor ona bakarsanız.
02-02-2019, 00:22:37
#8
Gltekin
Bizim halkımız meraklı böyle şeylere illa görecek. Hatta şu yazdığim cümlede bile görebilirler
02-02-2019, 00:22:47
#9
BFOlmaz
El hareketi yapıyomuş gibide duruyor
nasıl görüyosan o oluyor
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler