• 02-02-2019, 00:14:10
    #1
    Bu Konu Hakkında Ne Düşünüyorsunuz Acaba İnternette Gezinirken Denk Geldim
  • 02-02-2019, 00:15:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Camiden cok piyongonun sonucunu goruyorum
  • 02-02-2019, 00:16:59
    #3
    1 harf eksik kalıyor. Vesvese bence.
  • 02-02-2019, 00:17:16
    #4
    Aynen paylaşın herkes görsün, Facebook sayfamız büyüsün.
  • 02-02-2019, 00:19:42
    #5
    phatgit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen paylaşın herkes görsün, Facebook sayfamız büyüsün.
    sayfamız büyüsün derken anlamadım hocam
  • 02-02-2019, 00:19:43
    #6
    Bende kücükken karanlıkta askıdaki eşyaları canavar olarak görürdüm
  • 02-02-2019, 00:21:54
    #7
    MertcanKolatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sayfamız büyüsün derken anlamadım hocam
    Size demedim, eğer siz hazırladıysanız görseli size dedim.

    Facebook’ta bu tür sallamasyonlarla milletin dini duygularını sömürüp sayfa büyütmeye çalışan kişilere lafım. W harfide benziyor ona bakarsanız.
  • 02-02-2019, 00:22:37
    #8
    Bizim halkımız meraklı böyle şeylere illa görecek. Hatta şu yazdığim cümlede bile görebilirler
  • 02-02-2019, 00:22:47
    #9
    El hareketi yapıyomuş gibide duruyor nasıl görüyosan o oluyor