Siyah arkaplan üzerine bu kadar iç içe bu fontla yazılan hiç bir içerik doğru değildir. Burasıda facebook değil. Google fanı forumda açılan konulara bak. Ne günlere kaldık.
hocam ne alaka . ben böyle birşey savunmuyorum. forum ne için tartışma ortamı var diye kurallar çerçevesinde her türlü burada tartışmaya açıktır. tavrınızı hiç beğenmedim açıkcası