MertcanKolatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ne alaka . ben böyle birşey savunmuyorum. forum ne için tartışma ortamı var diye kurallar çerçevesinde her türlü burada tartışmaya açıktır. tavrınızı hiç beğenmedim açıkcası
Bende foruma gelen yeni üyeleri beğenmiyorum(bazı forumdaşlarımı tenzî ederim.) fakat elimizden bi' şey gelmiyor ne yazık ki.