• 01-02-2019, 09:32:36
    #37
    Hayır yazanların hepsi mi sektörde yeni acaba Adsense Türkiye'de ilk hizmet vermeye başladığında çok yüksek rakamlar kazanıyorduk. Sonra bu ve buna benzer arkadaşlar MSN'den link atıp birbirlerinin reklamlarına tıklaya tıklaya düştü de düştü. Yani yeni bir konu değil bu. Modem resetleyip kendi reklamına tıklayan vardı.

    Şaşırmayın yani
  • 01-02-2019, 09:38:26
    #38
    Güzel ülkemiz ne hale gelmiş ya
  • 01-02-2019, 12:38:08
    #39
    Ondan sonra TBM'ler neden düşük diye ağlarsınız Ülkenin %90'ı sadece d*landırıcılığa çalışıyor. Bu ülkeye 1 kuruş tbm bile fazla.
    Bir reklamveren olarak hakkımı bu ve bunun gibi arkadaşlara helal etmiyorum.
  • 01-02-2019, 12:42:13
    #40
    reklamlara bilerek tıklamanında bir çeşit hırsızlık olduğunu unutmayın, sonuçta o reklamı yayınlayanda bu ülkenin firması
  • 01-02-2019, 12:43:38
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Kumar borcu dediği için insanın tıklayacağı varsa da tıklamaz
  • 01-02-2019, 17:52:25
    #42
    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne desem bilemiyorum. Kumar borcu yüzünden onlarca reklamverenin hakkına girmeye çalışıyor. Ayrıca her tıkla alacağı 1 kuruş ile borç kapatmayı düşünmesi ayrıca komik.
    Varro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklamlara bilerek tıklamanında bir çeşit hırsızlık olduğunu unutmayın, sonuçta o reklamı yayınlayanda bu ülkenin firması

    yanlış anlama ama o reklamverenler in yarısındna çoğu da düzgün reklam vermiyor . o yüzden ben nerde öyle çakllı reklam görsem tıklamadan geçmem ki bütçeşi bitsin diye.



    özeleikle forex falan gördüm mü ya da zayıflatma falan ilaçları bunu yapıyorum.
  • 01-02-2019, 17:56:31
    #43
    Vhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.000 kişi tıklasa adsense banlamasa 20 kuruştan 200 lira ödeme limitide aşıyo, 2 oranlı banko maça bassam 400 lira sonra onuda 2oranlı bi maça daha bassam 800 lira böyle böyle hayat boyu çalışmama dahi gerek kalmaz
    2 oran banko maç varsa söylede basayım reis 2 oranı tutturamıyoruz uzun süredir
  • 01-02-2019, 18:03:12
    #44
    phatgit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacca gidicem tıklayın
    Tıkladım insallah gidersin bende sevaplanırım
  • 01-02-2019, 18:06:59
    #45
    Yokubo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tıkladım insallah gidersin bende sevaplanırım
    Teşekkürler, tıklayan arkadaşların nicknamelerini not kağıdına yazıp Kâbe önünde foto atıcam