Ondan sonra TBM'ler neden düşük diye ağlarsınız Ülkenin %90'ı sadece d*landırıcılığa çalışıyor. Bu ülkeye 1 kuruş tbm bile fazla.
Bir reklamveren olarak hakkımı bu ve bunun gibi arkadaşlara helal etmiyorum.