ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne desem bilemiyorum. Kumar borcu yüzünden onlarca reklamverenin hakkına girmeye çalışıyor. Ayrıca her tıkla alacağı 1 kuruş ile borç kapatmayı düşünmesi ayrıca komik.
Varro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reklamlara bilerek tıklamanında bir çeşit hırsızlık olduğunu unutmayın, sonuçta o reklamı yayınlayanda bu ülkenin firması

yanlış anlama ama o reklamverenler in yarısındna çoğu da düzgün reklam vermiyor . o yüzden ben nerde öyle çakllı reklam görsem tıklamadan geçmem ki bütçeşi bitsin diye.



özeleikle forex falan gördüm mü ya da zayıflatma falan ilaçları bunu yapıyorum.