Yokubo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tıkladım insallah gidersin bende sevaplanırım
Teşekkürler, tıklayan arkadaşların nicknamelerini not kağıdına yazıp Kâbe önünde foto atıcam