Hayır yazanların hepsi mi sektörde yeni acaba Adsense Türkiye'de ilk hizmet vermeye başladığında çok yüksek rakamlar kazanıyorduk. Sonra bu ve buna benzer arkadaşlar MSN'den link atıp birbirlerinin reklamlarına tıklaya tıklaya düştü de düştü. Yani yeni bir konu değil bu. Modem resetleyip kendi reklamına tıklayan vardı.

Şaşırmayın yani