Arkadaşlar sanırım onaya düşmeden gmail açma yöntemi buldum (Tam emin değilim).
Böyle birşey bulmuş olsanız yöntemi satar gelen para ile başka biryere mi yatırım yapardınız, yoksa uzun süre emek vererek gmail mi satardınız? Başka şeyler de ekleyebilirsiniz.
Siz olsanız ne yapardınız¿
9
●414
- 24-01-2019, 05:23:41Önce emin olurdum hocam.
Sonraki aşama pazarlama, açık bildirme en son düşünülecek şey - 24-01-2019, 05:24:52Güzel cevap hocamberkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında emin olamama sebebim Google'ın babamın oğlu olmaması ondan bir kaç hafta bekleticem hesapları.
- 24-01-2019, 05:40:13onayli hesaplara girmeyince bile belli bir sure sonra onay istiyor.
- 24-01-2019, 05:41:44Böyle birşey bulduysan ben şahsen 15.000TL altına bu yöntemi satmam. Gmail aç gmail sat hiçbir zaman bitmeyecek bir sektör halinde şuanda. Sınırsız alım yapacak insanlar var bende arada 1000 2000 tane alıyorum gmail sayesinde bence çok rahat araba alabilirsin 30 40 bin tl ye. Satma söyleme dillendirme başka bi önerim yok ama seçim senin.
- 24-01-2019, 05:42:01Yani onaysız açsan da bir şekilde aktif olması gerek diyorsun hocam doğru mu?bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2019, 05:44:10Siparişe göre gmail açarsın olur biter o durumda çok önemli değil onaylı olmuş onaysız olmuş. Adam sana der 100 tane gmail istiyorum sende o an açarsın gönderirsin paranı alırsın. 1 ay 2 ay sonra satacaksan zaten gmail yüzde 90 telefon onayına çoktan düşmüş olacaktır.BaranRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2019, 05:46:21İşte kafamı karıştıran youtube spam vs bittikten sonra mail ihtiyaçlarının azalmasıydı. Dediğin gibi hala alım olayı varsa satmamak mantıklı.Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında emin olamama sebebim Google'ın babamın oğlu olmaması ondan bir kaç hafta bekleticem hesapları.