• 24-01-2019, 05:21:14
    #1
    Arkadaşlar sanırım onaya düşmeden gmail açma yöntemi buldum (Tam emin değilim).

    Böyle birşey bulmuş olsanız yöntemi satar gelen para ile başka biryere mi yatırım yapardınız, yoksa uzun süre emek vererek gmail mi satardınız? Başka şeyler de ekleyebilirsiniz.
  • 24-01-2019, 05:23:41
    #2
    Kurumsal PLUS
    Önce emin olurdum hocam.
    Sonraki aşama pazarlama, açık bildirme en son düşünülecek şey
  • 24-01-2019, 05:24:52
    #3
    berkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce emin olurdum hocam.
    Sonraki aşama pazarlama, açık bildirme en son düşünülecek şey
    Güzel cevap hocam Aslında emin olamama sebebim Google'ın babamın oğlu olmaması ondan bir kaç hafta bekleticem hesapları.
  • 24-01-2019, 05:40:13
    #4
    onayli hesaplara girmeyince bile belli bir sure sonra onay istiyor.
  • 24-01-2019, 05:41:44
    #5
    Böyle birşey bulduysan ben şahsen 15.000TL altına bu yöntemi satmam. Gmail aç gmail sat hiçbir zaman bitmeyecek bir sektör halinde şuanda. Sınırsız alım yapacak insanlar var bende arada 1000 2000 tane alıyorum gmail sayesinde bence çok rahat araba alabilirsin 30 40 bin tl ye. Satma söyleme dillendirme başka bi önerim yok ama seçim senin.
  • 24-01-2019, 05:42:01
    #6
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onayli hesaplara girmeyince bile belli bir sure sonra onay istiyor.
    Yani onaysız açsan da bir şekilde aktif olması gerek diyorsun hocam doğru mu?
  • 24-01-2019, 05:44:10
    #7
    BaranRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani onaysız açsan da bir şekilde aktif olması gerek diyorsun hocam doğru mu?
    Siparişe göre gmail açarsın olur biter o durumda çok önemli değil onaylı olmuş onaysız olmuş. Adam sana der 100 tane gmail istiyorum sende o an açarsın gönderirsin paranı alırsın. 1 ay 2 ay sonra satacaksan zaten gmail yüzde 90 telefon onayına çoktan düşmüş olacaktır.
  • 24-01-2019, 05:45:12
    #8
    Bu işte okadar ihtiyaç varmıydı ki hocam, zamanında 100-150 arası mail açmıştım, "VMware player" ile sanal işletim sistemleriyle falan, bu yöntemi de deneyebilirsiniz
  • 24-01-2019, 05:46:21
    #9
    Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siparişe göre gmail açarsın olur biter o durumda çok önemli değil onaylı olmuş onaysız olmuş. Adam sana der 100 tane gmail istiyorum sende o an açarsın gönderirsin paranı alırsın. 1 ay 2 ay sonra satacaksan zaten gmail yüzde 90 telefon onayına çoktan düşmüş olacaktır.
    İşte kafamı karıştıran youtube spam vs bittikten sonra mail ihtiyaçlarının azalmasıydı. Dediğin gibi hala alım olayı varsa satmamak mantıklı.