Konu
Siz olsanız ne yapardınız¿
24-01-2019, 05:45:12
#8
aadilenn
Bu işte okadar ihtiyaç varmıydı ki hocam, zamanında 100-150 arası mail açmıştım, "VMware player" ile sanal işletim sistemleriyle falan, bu yöntemi de deneyebilirsiniz