Arkadaşlar sanırım onaya düşmeden gmail açma yöntemi buldum (Tam emin değilim).

Böyle birşey bulmuş olsanız yöntemi satar gelen para ile başka biryere mi yatırım yapardınız, yoksa uzun süre emek vererek gmail mi satardınız? Başka şeyler de ekleyebilirsiniz.