Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siparişe göre gmail açarsın olur biter o durumda çok önemli değil onaylı olmuş onaysız olmuş. Adam sana der 100 tane gmail istiyorum sende o an açarsın gönderirsin paranı alırsın. 1 ay 2 ay sonra satacaksan zaten gmail yüzde 90 telefon onayına çoktan düşmüş olacaktır.
İşte kafamı karıştıran youtube spam vs bittikten sonra mail ihtiyaçlarının azalmasıydı. Dediğin gibi hala alım olayı varsa satmamak mantıklı.