Yani onaysız açsan da bir şekilde aktif olması gerek diyorsun hocam doğru mu?
Siparişe göre gmail açarsın olur biter o durumda çok önemli değil onaylı olmuş onaysız olmuş. Adam sana der 100 tane gmail istiyorum sende o an açarsın gönderirsin paranı alırsın. 1 ay 2 ay sonra satacaksan zaten gmail yüzde 90 telefon onayına çoktan düşmüş olacaktır.