• 20-01-2019, 15:42:42
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    90-100 bu insanlar için çok değil bundan 500-1000 yıl sonra bence herkes ölümsüz olacak.
    Öyle bir dünya olmayacak arkadaşım düşünenler öbür tarafını yakıyor..Ölüm iyi birşeydir, temizlenmektir. Kurtuluştur. Yaradana kavuşmaktır.

    "Külli nefsin zâikatü'l-mevt", yani "Her nefis ölümü tadacaktır."

    meâlindeki âyet Kur'ân'da üç sûrede geçmektedir.

    (bk. Âl-i İmran, 3/185; Enbiyâ: 21/35; Ankebut, 29/57)
    Bu âyetlerde "nefis", insanın ruhunu ifade etmektedir. Çünkü insan bedeni ölür, ama ruh ölmez. Beden mürekkeptir, yani birçok zerrelerden, moleküllerden, hücrelerden, organlardan vs. yaratılmıştır.

    Bu sebeple değişmeye ve sonunda bozulmaya mahkûmdur. Ama ruh ise basittir; birleşik değildir. Bu yüzden de çürümeye, bozulmaya maruz kalmaz. Ruh adeta beden evininin misafiri konumundadır. Ev yıkıldığında misafir de kendisine başka bir yer bulur.

    Orası ise ruhlar âlemidir. Buna göre ölüm, ruhun bedenden ayrılmasını ifade ediyor.

    (ONLAR DİĞER SONSUZ DÜNYADA NEREYE KAÇACAKLAR ACABA )
  • 20-01-2019, 15:52:34
    #29
    Üyeliği durduruldu
    DeryaGibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Külli nefsin zâikatü'l-mevt", yani "Her nefis ölümü tadacaktır."

    Öyle bir dünya olmayacak arkadaşım düşünenler öbür tarafını yakıyor..Ölüm iyi birşeydir, temizlenmektir. Kurtuluştur. Yaradana kavuşmaktır.

    meâlindeki âyet Kur'ân'da üç sûrede geçmektedir.

    (bk. Âl-i İmran, 3/185; Enbiyâ: 21/35; Ankebut, 29/57)
    Bu âyetlerde "nefis", insanın ruhunu ifade etmektedir. Çünkü insan bedeni ölür, ama ruh ölmez. Beden mürekkeptir, yani birçok zerrelerden, moleküllerden, hücrelerden, organlardan vs. yaratılmıştır.

    Bu sebeple değişmeye ve sonunda bozulmaya mahkûmdur. Ama ruh ise basittir; birleşik değildir. Bu yüzden de çürümeye, bozulmaya maruz kalmaz. Ruh adeta beden evininin misafiri konumundadır. Ev yıkıldığında misafir de kendisine başka bir yer bulur.

    Orası ise ruhlar âlemidir. Buna göre ölüm, ruhun bedenden ayrılmasını ifade ediyor.

    (ONLAR DİĞER SONSUZ DÜNYADA NEREYE KAÇACAKLAR ACABA )
    Hocam görüşünüze saygı duyarım bu yazdıklarınızın benim için geçerliliği yok Geçmişten bugüne baktığımızda nekadar gelişmişiz görebiliriz buna göre bugünden geleceğe bakarsak neler olacağını az çok tahmin edebiliriz.
  • 20-01-2019, 16:09:23
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam görüşünüze saygı duyarım bu yazdıklarınızın benim için geçerliliği yok Geçmişten bugüne baktığımızda nekadar gelişmişiz görebiliriz buna göre bugünden geleceğe bakarsak neler olacağını az çok tahmin edebiliriz.
    Güzel kardeşsin bu belli, bende kesinlikle saygı duyarım senin görüşlerine.

    Ama ölümsüzlük diye birşey bulunamayacak buna emin olun.

    Ayrıca senide aramızda görmekten mutluluk duyarız. Düşünsene sana göre günah olmayan şeyler dinimizce günah ve haram, bütün günahlarından tamamen arınmak istersen gel Allah'ın dinine. Bizde seni tebrik edelim içimiz huzurla dolsun mutluluktan. Düşünsene içten ve kalbten dinimize geçince tüm günahların şimdiye kadar olan silinecek? seviyorum sizleri can kardeşlerim.
  • 20-01-2019, 16:22:07
    #31
    Üyeliği durduruldu
    DeryaGibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel kardeşsin bu belli, bende kesinlikle saygı duyarım senin görüşlerine.

    Ama ölümsüzlük diye birşey bulunamayacak buna emin olun.

    Ayrıca senide aramızda görmekten mutluluk duyarız. Düşünsene sana göre günah olmayan şeyler dinimizce günah ve haram, bütün günahlarından tamamen arınmak istersen gel Allah'ın dinine. Bizde seni tebrik edelim içimiz huzurla dolsun mutluluktan. Düşünsene içten ve kalbten dinimize geçince tüm günahların şimdiye kadar olan silinecek? seviyorum sizleri can kardeşlerim.
    Teşekkürler hocam Ben gördüklerime göre hareket etmeyi tercih ederim inançlar her zaman aksi ispatlanmaya müsait ne zaman inanç olmaktan çıkıp gerçek olur ozaman haber verin koşa koşa gelirim. Ayrıca senide aramızda görmekten mutluluk duyarız demişsiniz r10 da anket yapsak %40 falan çıkar sanıyorum
  • 20-01-2019, 18:19:48
    #32
    Konu Başlığı “NEDEN” uzun yaşıyorlar. ?

    Verilen cevaplar “NASIL uzun yaşanır”.
  • 20-01-2019, 19:55:08
    #33
    Göze daha çok batıyorlar. Hangi konumda olduklarına bakıyorsun sonra içinden bu işte bir kıllık var diyorsun. Yaşama azmi hevesi en önemli etken senin de malın paran çok olsaydı bırakmak istemezdin.
  • 20-01-2019, 20:02:12
    #34
    100 Yıl çok uzun bir süre değil. Tanıdığım en az 3-5 akrabam var 100'ü geçen

    Bir müslüman olarak 300-500 Yıl sonra ölümsüzlüğün ( Gerçek ölümsüzlük değil tabikide - Kafadan birini vurduğunuz'da ölür gider , Hiç bir şey gerçekten sonsuz değildir ) bulunacağını düşünüyorum. Hızlı Hücre yenilenmesini ve ölü hücre yenilenmesini çözdükleri zaman zaten arkası hemen gelecektir. Kanserin çözümü'de orada yatıyor zaten. Yapay organ vs zaten yapmaya başladılar bile.
  • 20-01-2019, 20:07:19
    #35
    hedeflemekle olmuyor bak dünyanın en uzun yaşıyan insanı BU adammış bunu allahtan başkası bilemez hedeflemekle yaşanmıyor verilen süre dolunca hedefler dahi yok oluyor
  • 20-01-2019, 21:31:04
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    edit: hukuksal nedenler.