Hocam görüşünüze saygı duyarım bu yazdıklarınızın benim için geçerliliği yok

Geçmişten bugüne baktığımızda nekadar gelişmişiz görebiliriz buna göre bugünden geleceğe bakarsak neler olacağını az çok tahmin edebiliriz.
Güzel kardeşsin bu belli, bende kesinlikle saygı duyarım senin görüşlerine.
Ama ölümsüzlük diye birşey bulunamayacak buna emin olun.
Ayrıca senide aramızda görmekten mutluluk duyarız. Düşünsene sana göre günah olmayan şeyler dinimizce günah ve haram, bütün günahlarından tamamen arınmak istersen gel Allah'ın dinine. Bizde seni tebrik edelim içimiz huzurla dolsun mutluluktan. Düşünsene içten ve kalbten dinimize geçince tüm günahların şimdiye kadar olan silinecek?

seviyorum sizleri can kardeşlerim.