• 20-01-2019, 21:42:52
    #37
    Yedek parça çokmuş belli ki 9 defa nakil nedir
  • 20-01-2019, 22:02:00
    #38
    O ailelerin özel durumu var. En iyi doktorlar emrine amade. Elinde ki tüm bilimi onlara kullanip yasatacaklar tabi ki.

    Ama bizim gibi halktan insanlarin da uzun yasadigi görünüyor örnegin; japonya'da 100 yas üstü 70,000 insan var. Genelde dogal beslenme ve huzuru buldugunuz zaman uzun yasamak mümkün.
  • 20-01-2019, 22:23:12
    #39
    japonyadayken orda surekli 80 90 yasindaki teyzelerim bisikletle tarlaya baga bahceye giderdi.
    mudur senin yedigin her gidada gdo herseyin sinir stres .
    en onemlisi sen yarini nasil geciricem diye dusunurken adamlarda o dert tasa yok/
  • 20-01-2019, 22:53:48
    #40
    Cappystarj0e adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de bile 75-76 ortalama yaşam süresi.
    https://www.google.com/search?q=t%C3...am+s%C3%BCresi

    Bu kadar sıkıntı ve stres altında bile insanlar bu kadar yaşayabiliyorlarsa,
    kraliyet ailesinin üyelerinin 95-96 gibi bir ortalaması olması çok doğal.

    Edit: NTV haberine göre ülkemizde yaşam süresi ortalaması 78'e yükselmiş.
    https://www.ntv.com.tr/turkiye/turki...JUycsuWtIJUhFA


    Gün geçtikçe hayat daha strestli ve huzursuz olmasına rağmen insanların yaşam süresi uzamaya başladı. Sanırım yediğimiz içtiğimiz gıdalardaki raf ömrünü uzatan kimyasal maddeler bize de geçiyor herhalde :d
  • 20-01-2019, 23:00:26
    #41
    Bir ara deep webde okumuştum. Bahsettiğiniz ailelerin uzun süre yaşaması manna iksiri sayesinde olduğu söyleniyor. Kur'an-ı Kerim'de de kudret helvası diye geçer. Masonların üst kademelerinde de yenildiği biliniyor.
  • 20-01-2019, 23:04:16
    #42
    Yediklerine dikkat ederle apur şupur yemezler düzenli spor yaparlar
  • 21-01-2019, 00:11:58
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Dünyada genetiği değiştirilmemiş, ata tohumundan üretilmiş gerçek gıdaya ulaşabilen nadir insan oldukları için.

    Dünya İmparatorlu her zaman en iyisine ulaşır.

    Ayrıca bizlerin ölmesi gerekiyor, Dünya hepimize bakacak kadar imkanlara sahip değil.
    Hastalıkların büyük kısmı laboratuvarlarda üretiliyor amaç nüfus kontrolü.

    Dünya İmparatorları hiç bir şeyi şansa bırakmaz, bırakamaz.
  • 21-01-2019, 00:32:05
    #44
    Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünya servetinin çoğu ailenin elinde. Para ama oda bi yere kadar yaşatıyor. 200'üde bulsa ölecek.
    Adam 2 sene önce öldü hocam
  • 21-01-2019, 00:33:06
    #45
    İçmeden kafa yaşamak güzel bir şey, sağlığa zarar vermeye gerek kalmaz.