Bu insanlar neden uzun yaşıyor?
56
●2.215
- 20-01-2019, 22:02:00O ailelerin özel durumu var. En iyi doktorlar emrine amade. Elinde ki tüm bilimi onlara kullanip yasatacaklar tabi ki.
Ama bizim gibi halktan insanlarin da uzun yasadigi görünüyor örnegin; japonya'da 100 yas üstü 70,000 insan var. Genelde dogal beslenme ve huzuru buldugunuz zaman uzun yasamak mümkün. - 20-01-2019, 22:53:48Cappystarj0e adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gün geçtikçe hayat daha strestli ve huzursuz olmasına rağmen insanların yaşam süresi uzamaya başladı. Sanırım yediğimiz içtiğimiz gıdalardaki raf ömrünü uzatan kimyasal maddeler bize de geçiyor herhalde :d - 21-01-2019, 00:11:58Üyeliği durdurulduDünyada genetiği değiştirilmemiş, ata tohumundan üretilmiş gerçek gıdaya ulaşabilen nadir insan oldukları için.
Dünya İmparatorlu her zaman en iyisine ulaşır.
Ayrıca bizlerin ölmesi gerekiyor, Dünya hepimize bakacak kadar imkanlara sahip değil.
Hastalıkların büyük kısmı laboratuvarlarda üretiliyor amaç nüfus kontrolü.
Dünya İmparatorları hiç bir şeyi şansa bırakmaz, bırakamaz. - 21-01-2019, 00:32:05Adam 2 sene önce öldü hocamEnsalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle