• 20-01-2019, 11:53:23
    #19
    Mason kraliyet ailesi adamlar ölümsüzlüğü araştıryorlar. Şimdilik bu kadar yaşıyorlar.İlerki yıllarda 190 - 200 yaşını görürler.Tabi her türlü tıbbi imkanları var.
  • 20-01-2019, 11:57:00
    #20
    Telomerler ile alakalı bir işlem yapılmış olabilir. İnsan büyüdükçe Telomerler kısalır. Telomerde hücre yenilemesinde görev alıyor. Embriyodaki bebekte ki telomerin uzunluğu 15.000 BP, doğduğunda 10.000 e düşüyor. Bir yaşlınin Telomerler uzunluğu da 3.000 civarı. Bunu bir çok profosor araştırıyor. Kisalmayi durdurmanın yolu bulunmuş olabilir.
  • 20-01-2019, 13:39:41
    #21
    zamaninda olum iyidir. bizden küçüklere de yaşayacak dunya lazim. 70 ine kadar yasasa. torunumu görsem baska da birşey istemem.
  • 20-01-2019, 14:53:13
    #22
    Bu insanlar paşalar gibi yaşayıp çok fazla şeyi dert edinmek zorunda kalmıyorlar. Düşünmek için bile emirlerinde yüzlerce insan çalışıyor. Kalbin bir ortalama atış süresinin olduğuna ikna eden bir belgesel izlemiştim, haklı bir araştırma olabilir. Mesela insan kalbi x kez attığında vadesini dolduruyor. Bu adamların geçirdikleri kalp yenileme ameliyatları bununla ilgili olabilir aslında. Allah her canlıya bir şekil şemal vermiş, ona göre de bir yaşama süresi vermiş bence. Sonuçta kırış buruş 300 yaşında olup hayattan zevk alamadıktan sonra o kadar ömrün bir faydası yok. Beyin nakli bile bulunsa sanmıyorumki insan ömrü 300 yıl falan olsun, beynin de bir yaşam süresi mutlaka vardır. Hücre yenilenmeli beyin nakli falan olması lazım o zaman belki bir işe yarar, hem genç ve dinamik hem de uzun yaşam olmadıktan sonra çok da gerekli değil. Stressiz bir yaşam ve huzurlu bir son bence insanlar için çok daha mantıklı. Öbür türlü hep aynı level hep aynı level.


    https://www.youtube.com/watch?v=LCkyW7RE6Wk
  • 20-01-2019, 14:53:14
    #23
    Üyeliği durduruldu
    90-100 bu insanlar için çok değil bundan 500-1000 yıl sonra bence herkes ölümsüz olacak.
  • 20-01-2019, 14:55:45
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Para sıkıntısı yok, hiç bir kaygı ya da stres olmadan yaşıyorlar, üstelik bir sürü doktor var en ufak sıkıntıda müdahale yapılabilir.
  • 20-01-2019, 14:58:49
    #25
    Abi para para.

    İbrahim tatlıses kafasına ak mermisi yedi ve yaşamaya devam etti. Cs de bile ak mermisi kasklı adama hs atınca tek atıyor
  • 20-01-2019, 15:08:52
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Para var güç var başka insanların hayatını çalarak... Afrika Suriye ırak gibi yerlerden kanı uyuşan çocukların Kanını veya kalp böbrek gibi lazım olanları alarak.
  • 20-01-2019, 15:24:28
    #27
    Vade ne kadarsa o kadar yaşar.