Bu insanlar neden uzun yaşıyor?
56
●2.215
- 20-01-2019, 11:57:00Telomerler ile alakalı bir işlem yapılmış olabilir. İnsan büyüdükçe Telomerler kısalır. Telomerde hücre yenilemesinde görev alıyor. Embriyodaki bebekte ki telomerin uzunluğu 15.000 BP, doğduğunda 10.000 e düşüyor. Bir yaşlınin Telomerler uzunluğu da 3.000 civarı. Bunu bir çok profosor araştırıyor. Kisalmayi durdurmanın yolu bulunmuş olabilir.
- 20-01-2019, 14:53:13Bu insanlar paşalar gibi yaşayıp çok fazla şeyi dert edinmek zorunda kalmıyorlar. Düşünmek için bile emirlerinde yüzlerce insan çalışıyor. Kalbin bir ortalama atış süresinin olduğuna ikna eden bir belgesel izlemiştim, haklı bir araştırma olabilir. Mesela insan kalbi x kez attığında vadesini dolduruyor. Bu adamların geçirdikleri kalp yenileme ameliyatları bununla ilgili olabilir aslında. Allah her canlıya bir şekil şemal vermiş, ona göre de bir yaşama süresi vermiş bence. Sonuçta kırış buruş 300 yaşında olup hayattan zevk alamadıktan sonra o kadar ömrün bir faydası yok. Beyin nakli bile bulunsa sanmıyorumki insan ömrü 300 yıl falan olsun, beynin de bir yaşam süresi mutlaka vardır. Hücre yenilenmeli beyin nakli falan olması lazım o zaman belki bir işe yarar, hem genç ve dinamik hem de uzun yaşam olmadıktan sonra çok da gerekli değil. Stressiz bir yaşam ve huzurlu bir son bence insanlar için çok daha mantıklı. Öbür türlü hep aynı level hep aynı level.
https://www.youtube.com/watch?v=LCkyW7RE6Wk