• 25-12-2018, 19:34:21
    #19
    Kurumsal PLUS
    2 gün önce 2.sırada (hatalı park halindeki) aracıma geri geri kamyon vurmasından dolayı %100 kamyoncuya suç verildi ve sigortadan arabayı yaptırdım. Yani adam hatalıda parketse gelip vuran siz oldugunuz için o kişi en fazla hatalı park cezası yer yani olan size olur. Bence hasarınız çok yoksa ugraşmanıza değmez kendiniz halledin.
  • 25-12-2018, 19:37:52
    #20
    Rottmayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gün önce 2.sırada (hatalı park halindeki) aracıma geri geri kamyon vurmasından dolayı %100 kamyoncuya suç verildi ve sigortadan arabayı yaptırdım. Yani adam hatalıda parketse gelip vuran siz oldugunuz için o kişi en fazla hatalı park cezası yer yani olan size olur. Bence hasarınız çok yoksa ugraşmanıza değmez kendiniz halledin.
    Aracın parçaları Türkiyede normal fiyatının 10 katına satılıyor çünkü araç gümrük aracı almanyadan alınma
    Yurtdışından parça getirmekte ayrı bir uğraş
    daha önce kaza yaptığımızda 14 ay araç sanayide yattı.
    Benzin kapağı bile 400 TL gerisini siz düşünün...
  • 25-12-2018, 19:40:53
    #21
    Trafik polisi ona ceza keser sana kusur verir diye bir şey yok, ekstra bir durum olmadığında ceza kesilmez o maddeden kusur verilir.

    4- Kavşaklarda, tünellerde, rampalarda, köprülerde, bağlantı yollarında ve buralara yerleşim yerleri içinde 5m., yerleşim yerleri dışında 100 metre mesafe içinde,

    Araç bu duruma göre - 5m - mesafedeyse ki anlatımınıza göre öyle, kusur ondadır. Trafik polisinin verdiği kusuru sigorta değiştiremez, geçmiş olsun.
    Belki size dönüş kurallarından da verilebilir, ihtimal.
  • 25-12-2018, 19:46:28
    #22
    geçmiş olsun diğer araç hatalı park yapmadım ben seyir halinde iken arkadan bir araç bana çarptı benim hasarim olmadığı için her hangi bir işlem talebinde bulunmadım ve anlaştık bu şekilde derse siz park halinde olduğunu iddia etmiş olursunuz ancak güvenlik kamerası görüntüsü araştırın delil olur
  • 25-12-2018, 19:50:58
    #23
    hocam geçmiş olsun.
    kamyon duruyor ama siz dikkatsiz dönmüşsünüz belli oluyor fotoğraftan ilk temasta anlamanız lazımken 2 metre çizmişsiniz aracınızı kamyon şerit içinde park halinde. size kusur çıkacaktır muhtemelen oranları tutanağa göre yetkililer belirler.

    tekrardan geçmiş olsun bu arada kaporta işi var aracında depo kapağının oturduğu yer sağlamsa kaporta boya ile durumu çözersin fırın boya 1000 1200 tl fiyat çıkar kendin yaptırmaya kalkarsan
  • 25-12-2018, 20:10:27
    #24
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam geçmiş olsun.
    kamyon duruyor ama siz dikkatsiz dönmüşsünüz belli oluyor fotoğraftan ilk temasta anlamanız lazımken 2 metre çizmişsiniz aracınızı kamyon şerit içinde park halinde. size kusur çıkacaktır muhtemelen oranları tutanağa göre yetkililer belirler.

    tekrardan geçmiş olsun bu arada kaporta işi var aracında depo kapağının oturduğu yer sağlamsa kaporta boya ile durumu çözersin fırın boya 1000 1200 tl fiyat çıkar kendin yaptırmaya kalkarsan
    Hocam 1000-1200 çıksa can kurban.
    Benzin kapağının oradaki yerle kapı arasındaki kaporta kısımda yırtık var. Sizce o giderilir mi? Sabah detaylı foto eklerim veya atarım.

    Dikkatsiz dönsem ön kapıdan sürtmeye başlardım hocam. Olay arabayı düzeltip hızlanınca olduğu için öyle uzun oldu ve biranda duramadım.
  • 25-12-2018, 20:35:24
    #25
    Kaza raporunu istediğiniz gibi tutarak karşı tarafında imzasını aldıysanız +1 öndesiniz. Fotoğraflar olayı ve olay yerini anlamak için dosyaya eklenir. Bende geçen haftalarda kaza yaptım. Arabayı uygun yere çektikten sonra fotoğraf ve tutanağı yazdık. Aslında doğru değil. Ama tutanak her iki taraf içinde onaylı ve kabul edilebilir şekilde ise sigortalar bu tür durumlarda anlayışlı olabiliyor.
  • 25-12-2018, 22:33:19
    #26
    geçmiş olsun
  • 25-12-2018, 22:48:56
    #27
    @Yeniceri; müsait olursa yardımcı olabilme ihtimali var