Kaza raporunu istediğiniz gibi tutarak karşı tarafında imzasını aldıysanız +1 öndesiniz. Fotoğraflar olayı ve olay yerini anlamak için dosyaya eklenir. Bende geçen haftalarda kaza yaptım. Arabayı uygun yere çektikten sonra fotoğraf ve tutanağı yazdık. Aslında doğru değil. Ama tutanak her iki taraf içinde onaylı ve kabul edilebilir şekilde ise sigortalar bu tür durumlarda anlayışlı olabiliyor.