geçmiş olsun diğer araç hatalı park yapmadım ben seyir halinde iken arkadan bir araç bana çarptı benim hasarim olmadığı için her hangi bir işlem talebinde bulunmadım ve anlaştık bu şekilde derse siz park halinde olduğunu iddia etmiş olursunuz ancak güvenlik kamerası görüntüsü araştırın delil olur