hocam geçmiş olsun.
kamyon duruyor ama siz dikkatsiz dönmüşsünüz belli oluyor fotoğraftan ilk temasta anlamanız lazımken 2 metre çizmişsiniz aracınızı kamyon şerit içinde park halinde. size kusur çıkacaktır muhtemelen oranları tutanağa göre yetkililer belirler.

tekrardan geçmiş olsun bu arada kaporta işi var aracında depo kapağının oturduğu yer sağlamsa kaporta boya ile durumu çözersin fırın boya 1000 1200 tl fiyat çıkar kendin yaptırmaya kalkarsan