2 gün önce 2.sırada (hatalı park halindeki) aracıma geri geri kamyon vurmasından dolayı %100 kamyoncuya suç verildi ve sigortadan arabayı yaptırdım. Yani adam hatalıda parketse gelip vuran siz oldugunuz için o kişi en fazla hatalı park cezası yer yani olan size olur. Bence hasarınız çok yoksa ugraşmanıza değmez kendiniz halledin.
Aracın parçaları Türkiyede normal fiyatının 10 katına satılıyor çünkü araç gümrük aracı almanyadan alınma
Yurtdışından parça getirmekte ayrı bir uğraş
daha önce kaza yaptığımızda 14 ay araç sanayide yattı.
Benzin kapağı bile 400 TL gerisini siz düşünün...