• 17-12-2018, 21:57:34
    #1
    Fenerbahçe 2-0 öne geçtiği maçı yine kazanamadı.
  • 17-12-2018, 21:59:40
    #2
    Ah be Erzurum 3-2 yapsaydın ya
  • 17-12-2018, 22:01:09
    #3
    Trabzonsporluyum ama şu tablo benim bile içimi yakıyor. Böyle köklü bi takımın bu hale düşmesi çok garip geliyor. Ligde "Var" sayesinde adalet %85 sağlandı ama 3 büyüklerin bu kadar da kötü olabileceğini heleki fenerin bu kadar kötü duruma düşeceğini hiç tahmin etmezdim.
  • 17-12-2018, 22:01:41
    #4
    Kurumsal PLUS
    Helal Olsun Anadolu Takımlarına.

    INŞALLAH BI TANESI ŞAMPIYON OLUR

    3 büyükler hakem desteği olmadan kazanamiyor benim gördüğüm bu.
  • 17-12-2018, 22:05:50
    #5
    https://www.youtube.com/watch?v=3LMamgqnwuw


    Bir Galatasaraylıyım ama şu video her şeyi özetliyor gibi. Bu adam bu videoda ne dediyse hepsi oldu. Fenerbahçe saygıyı yitirse bölünür dedi ve bölünme yavaş yavaş meydana geliyor. Diyecek bir şey bulamadım. Sanırım hak ediyorlar.
  • 17-12-2018, 22:07:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Maç özelinde bakarsak, ilk yarı oynanan oyunu ikinci yarı göstermedik. Eğer ikinci yarı o baskıyı gösteremiyorsan savunma kurgunu iyi yapacaksın o da olmadı.
    Bu maç slimani ve eljif e yazar. O net pozisyonları değerlendiremezsen bu sonuca katlanırsın. Takımda çaba sarf eden, emek gösterenlerin emeklerini yediler bugün.
  • 17-12-2018, 22:09:53
    #7
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maç özelinde bakarsak, ilk yarı oynanan oyunu ikinci yarı göstermedik. Eğer ikinci yarı o baskıyı gösteremiyorsan savunma kurgunu iyi yapacaksın o da olmadı.
    Bu maç slimani ve eljif e yazar. O net pozisyonları değerlendiremezsen bu sonuca katlanırsın. Takımda çaba sarf eden, emek gösterenlerin emeklerini yediler bugün.
    İkisini de kovarım ben olsam direk, net olarak topçu değiller.
  • 17-12-2018, 22:11:39
    #8
    Selamlar,

    İlk yarıdan itibaren Erzurum cesaretli oynasaydı eğer, bu maçı çok rahat kazanabilirdi. İnanılmaz açıklar verdi. İlk yarı resmen yürüdüler sahada, neyse kümede kalma yolunda iki takımda önemli 1 puan aldı.
  • 17-12-2018, 22:14:22
    #9
    Bizim mahalle takımını çıkarsak feneri yener miyiz acaba?