Trabzonsporluyum ama şu tablo benim bile içimi yakıyor. Böyle köklü bi takımın bu hale düşmesi çok garip geliyor. Ligde "Var" sayesinde adalet %85 sağlandı ama 3 büyüklerin bu kadar da kötü olabileceğini heleki fenerin bu kadar kötü duruma düşeceğini hiç tahmin etmezdim.