Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maç özelinde bakarsak, ilk yarı oynanan oyunu ikinci yarı göstermedik. Eğer ikinci yarı o baskıyı gösteremiyorsan savunma kurgunu iyi yapacaksın o da olmadı.
Bu maç slimani ve eljif e yazar. O net pozisyonları değerlendiremezsen bu sonuca katlanırsın. Takımda çaba sarf eden, emek gösterenlerin emeklerini yediler bugün.
İkisini de kovarım ben olsam direk, net olarak topçu değiller.