https://www.youtube.com/watch?v=3LMamgqnwuw
Bir Galatasaraylıyım ama şu video her şeyi özetliyor gibi. Bu adam bu videoda ne dediyse hepsi oldu. Fenerbahçe saygıyı yitirse bölünür dedi ve bölünme yavaş yavaş meydana geliyor. Diyecek bir şey bulamadım. Sanırım hak ediyorlar.