Fenerbahçe 2 - 2 Erzurumspor
16
●597
- 17-12-2018, 22:16:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Fenerbahçe'de Vitor Perreira sesleri
- 17-12-2018, 22:48:29Aylar sonra iddaa oynayayım diye düşündüm. Önce Fener'in oranı 1.35 di sonra 1.30 a düşmüş. H1 giriyim dedim 2-3 defa geldim gittim sonra vazgeçtim. Epeydir iddaaya bulaşmıyordum yine oynamayayım dedim. H1 i bırak normal 1 olmadı. Ama şu da var bugün gerçekten şanssızdı Fenerbahçe. Adamlar iki kere geldi kaleye ikisi de gol oldu. Başkan ne yapsın teknik direktör ne yapsın. Futbolcular lay lay lom. Bu sezon geçti artık da gelecek sezon için iyi bir şeyler yapsalar bari. Bir de dünyaya yenil derbilere yenilme. İsterse ligi 14. sırada bitirsin derbileri kaybetmesinde ona razıyım.Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2018, 04:42:04eljif 11e yazılacak adam değil. soldado olsaydi maci farkla kapatirdikNoventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle