• 17-12-2018, 22:15:57
    #10
    ersun yanal geldi diye ms1 bastık basmaz olaydık ersun da kurtaramayacak bunları azizin çok fena ahı tuttu vallaha küme düşmeseler iyidir
  • 17-12-2018, 22:16:01
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fenerbahçe'de Vitor Perreira sesleri
  • 17-12-2018, 22:18:31
    #12
    Ah be azizim özledik seni...
  • 17-12-2018, 22:48:29
    #13
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ersun yanal geldi diye ms1 bastık basmaz olaydık ersun da kurtaramayacak bunları azizin çok fena ahı tuttu vallaha küme düşmeseler iyidir
    Aylar sonra iddaa oynayayım diye düşündüm. Önce Fener'in oranı 1.35 di sonra 1.30 a düşmüş. H1 giriyim dedim 2-3 defa geldim gittim sonra vazgeçtim. Epeydir iddaaya bulaşmıyordum yine oynamayayım dedim. H1 i bırak normal 1 olmadı. Ama şu da var bugün gerçekten şanssızdı Fenerbahçe. Adamlar iki kere geldi kaleye ikisi de gol oldu. Başkan ne yapsın teknik direktör ne yapsın. Futbolcular lay lay lom. Bu sezon geçti artık da gelecek sezon için iyi bir şeyler yapsalar bari. Bir de dünyaya yenil derbilere yenilme. İsterse ligi 14. sırada bitirsin derbileri kaybetmesinde ona razıyım.
  • 18-12-2018, 04:42:04
    #14
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maç özelinde bakarsak, ilk yarı oynanan oyunu ikinci yarı göstermedik. Eğer ikinci yarı o baskıyı gösteremiyorsan savunma kurgunu iyi yapacaksın o da olmadı.
    Bu maç slimani ve eljif e yazar. O net pozisyonları değerlendiremezsen bu sonuca katlanırsın. Takımda çaba sarf eden, emek gösterenlerin emeklerini yediler bugün.
    eljif 11e yazılacak adam değil. soldado olsaydi maci farkla kapatirdik
  • 18-12-2018, 05:01:49
    #15
    Fenerbahçeli olmamak ne kötü duygu ya, nasıl bir kin beslemişlerse her maçtan sonra burada sürekli aynı sözleri söyleyen tipler toplanıyor.

    Ne olursa olsun, bu aşk ömürlük.
  • 18-12-2018, 09:35:51
    #16
    Adalet yerini bulacak
  • 18-12-2018, 09:41:47
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Daha bunlar iyi günleriniz...