Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ersun yanal geldi diye ms1 bastık basmaz olaydık ersun da kurtaramayacak bunları azizin çok fena ahı tuttu vallaha küme düşmeseler iyidir
Aylar sonra iddaa oynayayım diye düşündüm. Önce Fener'in oranı 1.35 di sonra 1.30 a düşmüş. H1 giriyim dedim 2-3 defa geldim gittim sonra vazgeçtim. Epeydir iddaaya bulaşmıyordum yine oynamayayım dedim. H1 i bırak normal 1 olmadı. Ama şu da var bugün gerçekten şanssızdı Fenerbahçe. Adamlar iki kere geldi kaleye ikisi de gol oldu. Başkan ne yapsın teknik direktör ne yapsın. Futbolcular lay lay lom. Bu sezon geçti artık da gelecek sezon için iyi bir şeyler yapsalar bari. Bir de dünyaya yenil derbilere yenilme. İsterse ligi 14. sırada bitirsin derbileri kaybetmesinde ona razıyım.