Konu
Fenerbahçe 2 - 2 Erzurumspor
18-12-2018, 05:01:49
#15
Pochinki
Fenerbahçeli olmamak ne kötü duygu ya, nasıl bir kin beslemişlerse her maçtan sonra burada sürekli aynı sözleri söyleyen tipler toplanıyor.
Ne olursa olsun, bu aşk ömürlük.