Arkadaşlar boy 1.75 82 kiloyum. spor yapmam lazım. eve koşu bandı aldım ama nasıl bir program uygulayacağımı bilmiyorum. direk çıkıp üstüne koşmak zararlı olur diye düşündüm mutlaka bir programı vardır. Bilgili arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
ürün bilgilerine buradan bakabilirsiniz. https://m.trendyol.com/dunlop/dunlop...tiqueId=202247
Spor yapanlar yardımcı olabilir mi?
9
●288
- 08-12-2018, 20:01:32Bir spor salonuna yazılmanı tavsiye ederim. Evde o istikrarı sağlamak oldukça zor oluyor. En uygun programı spor salonunda hocalar yazıyor zaten
- 08-12-2018, 20:04:38Koşu bandı yerine bisiklet alsanız daha iyi kardio olabilirdi. Ayrı olarak size beslenme programı çıkartılması gerekiyor.IsaOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2018, 20:07:46Keşke bi salona yıllık yazılsaydınız bitane koşu bandına bu kadar vermek yerine...
Size bi kardio programı yazayım ama dediğim gibi salon daha iyi olur. Ağırlık çalışmakta yağları parçalar. Evde şöyle yapabilirsiniz:
Koşu:
4 dk 7
1dk 10
4 dk 7
1dk 10
4dk 7
1dk 11
4dk 8
1dk 10 (8-9-10 olarka yazdıklarım koşu bandının hızı)
Mekik: 3x10
Şınav: 3x10
Plank: 3x1dk
Free Squat: 3x30
Tekrar sayısını gittikçe çoğaltın. Amaç vucudu hareketi yaparken zorlamak. Ne kadar zorlanırsanız ne kadar yanarsa vucudunuz o kadar iyi. Bilmediğiniz hareketlere internetten yazarak bakabilirsiniz.
Ayrıca karbonhidrattan mümkün olduğunca uzak durup proteinle beslenmeye dikkat et. Spordan yarım saat önce yeşil çay ve filtre kahve tüketebilirsin. Yeşil çay yağ yakımında yardımcı olur, filtre kahve enerji verir - 08-12-2018, 20:19:56iade seçeneğiniz varsa iade edin. Koşu bandı ile zayıflamak pek mantıklı değil.
- 08-12-2018, 20:25:24Bundan 3 ay önce 190 boy 125 kg bırı olarak ve suan 190 boy 95kg biri olarak sana tavsıye vereyım. Öncelikle programın şu olmalı hergün yürümek tempolu yürümek koşu asla yok. İlk hafta hergün 45-50 dakika 4 km hız ile yürüyün. 2. hafta 5km hız 3 hafta 6 km hız 4. hafta ise kombine yani 10 dk 5 km 10 dk 4 km 10 dk 6km gibi böyle devam edin zaten 1 ay sonrasında beslenmenizede dikkat ederseniz zayıflarsınız. İkinci ayda 5 dakika 5 km 10 dakika 6 km 5 dakika 7 km 10 dakika 6 km diyerek yürümeniz yeterli ve en yüksek tempo hızınız bu 3 ay sonunda 8km olmalı asla onu geçmemeli. Ayrıca aç kalarak zayıflama mantığı felan dusunmeyın bol bol balık tavuk tarzı seyler tuketin. Söylediklerim bir diyetisyen değil tecrübedir o nedenle siz mutlaka yinede diyetisyen veya bu iş ile ilgili bilgili kişilerden destek alınız.
çocuk olunca hiç gidemem zaten bende pc odasında yer vardı koşu bandı aldım. aile apartmanı herkes kullanır.