Bundan 3 ay önce 190 boy 125 kg bırı olarak ve suan 190 boy 95kg biri olarak sana tavsıye vereyım. Öncelikle programın şu olmalı hergün yürümek tempolu yürümek koşu asla yok. İlk hafta hergün 45-50 dakika 4 km hız ile yürüyün. 2. hafta 5km hız 3 hafta 6 km hız 4. hafta ise kombine yani 10 dk 5 km 10 dk 4 km 10 dk 6km gibi böyle devam edin zaten 1 ay sonrasında beslenmenizede dikkat ederseniz zayıflarsınız. İkinci ayda 5 dakika 5 km 10 dakika 6 km 5 dakika 7 km 10 dakika 6 km diyerek yürümeniz yeterli ve en yüksek tempo hızınız bu 3 ay sonunda 8km olmalı asla onu geçmemeli. Ayrıca aç kalarak zayıflama mantığı felan dusunmeyın bol bol balık tavuk tarzı seyler tuketin. Söylediklerim bir diyetisyen değil tecrübedir o nedenle siz mutlaka yinede diyetisyen veya bu iş ile ilgili bilgili kişilerden destek alınız.