• 28-11-2018, 21:54:51
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    İlk celpte bedelli askerlik hizmetini yerine getirdim fakat edevlette askerlik durum belgesi sorgulaması yaptığımda "EN YAKIN ASKERLİK ŞUBESİNE MÜRACAAT ETMENİZ GEREKİR." yazıyor.

    Birlikteki arkadaşlarıma sordum onlar sorgulama yapabiliyorlar.

    Benim gibi var mıdır ilk celp gidip de edevlette askerlik durum belgesi sorgulayamayan ?
  • 28-11-2018, 21:57:08
    #2
    lazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba,

    İlk celpte bedelli askerlik hizmetini yerine getirdim fakat edevlette askerlik durum belgesi sorgulaması yaptığımda "EN YAKIN ASKERLİK ŞUBESİNE MÜRACAAT ETMENİZ GEREKİR." yazıyor.

    Birlikteki arkadaşlarıma sordum onlar sorgulama yapabiliyorlar.

    Benim gibi var mıdır ilk celp gidip de edevlette askerlik durum belgesi sorgulayamayan ?
    Merhaba,

    Ben 2. Celp gittim, aynı sorun bizde de vardı. Hala bazılarında görünmüyor. Sıkıntı yoktur, bazen geç düşebiliyor. Mesela diğer asker arkadaşlarımın görünmüyorken benim görünüyordu.
  • 28-11-2018, 21:57:18
    #3
    ben 3 celp de gittim ama aynı sorun bende de var terhis belgeleri şubelere ulaşmadığından onaylanmıyor. sendeki terhis belgeyi askerlik şubesine götür fotokobisi ile orada onaylarlar aynı şekilde yarin ben götürüp onaylatıcam.
  • 28-11-2018, 21:58:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    isim soy isim söyle bakam hemen nerde yaptıgına
  • 28-11-2018, 21:59:47
    #5
    @lazzi;

    Sizi yanlış yerde askerliğe göndermişiz. Yeniden askerlik yapmanız gerekmektedir.

    - Kenan Komutan
    Askerlik Şub. Baş. Kom.
  • 28-11-2018, 22:06:07
    #6
    bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Ben 2. Celp gittim, aynı sorun bizde de vardı. Hala bazılarında görünmüyor. Sıkıntı yoktur, bazen geç düşebiliyor. Mesela diğer asker arkadaşlarımın görünmüyorken benim görünüyordu.
    Dediğiniz gibi galiba ama tüm arkadaşlarıma sordum hepsi biz sorgulayabiliyoruz dediler.

    SoLoTuRk71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 3 celp de gittim ama aynı sorun bende de var terhis belgeleri şubelere ulaşmadığından onaylanmıyor. sendeki terhis belgeyi askerlik şubesine götür fotokobisi ile orada onaylarlar aynı şekilde yarin ben götürüp onaylatıcam.
    Oluyorsa ben de öyle yapacağım en sonunda. Çalıştığım firma istiyor

    maincoer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isim soy isim söyle bakam hemen nerde yaptıgına
    Hocam memur musun ?

    webisyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @lazzi;

    Sizi yanlış yerde askerliğe göndermişiz. Yeniden askerlik yapmanız gerekmektedir.

    - Kenan Komutan
    Askerlik Şub. Baş. Kom.
    iyiydi
  • 28-11-2018, 22:18:14
    #7
    lazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz gibi galiba ama tüm arkadaşlarıma sordum hepsi biz sorgulayabiliyoruz dediler.
    Senin Tershis Belgesi Gönderilmemiş demekki



    SoLoTuRk71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin Tershis Belgesi Gönderilmemiş demekki
    yarin ben görürüp onaylatıcam onaylatınca durumu sana yazarım
  • 28-11-2018, 22:28:15
    #8
    SoLoTuRk71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin Tershis Belgesi Gönderilmemiş demekki




    yarin ben görürüp onaylatıcam onaylatınca durumu sana yazarım
    Alıntılayıp yazarsan sevinirim hocam teşekkürler.
  • 29-11-2018, 17:59:39
    #9
    lazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alıntılayıp yazarsan sevinirim hocam teşekkürler.
    bugün gittim e devletle ilgili hiç birşey yapmadılar sadece terhis belgesinin fotokobisine ıslak imza aslı gibidir diye kaşe bastılar e devlet de cıkana kadar ben yeni geldiğim için uzun sürer dedi e devletin güncellenmesi ama sen arayıp sorabilirsin.