ben 3 celp de gittim ama aynı sorun bende de var terhis belgeleri şubelere ulaşmadığından onaylanmıyor. sendeki terhis belgeyi askerlik şubesine götür fotokobisi ile orada onaylarlar aynı şekilde yarin ben götürüp onaylatıcam.