Arkadaşlar merhaba,
İlk celpte bedelli askerlik hizmetini yerine getirdim fakat edevlette askerlik durum belgesi sorgulaması yaptığımda "EN YAKIN ASKERLİK ŞUBESİNE MÜRACAAT ETMENİZ GEREKİR." yazıyor.
Birlikteki arkadaşlarıma sordum onlar sorgulama yapabiliyorlar.
Benim gibi var mıdır ilk celp gidip de edevlette askerlik durum belgesi sorgulayamayan ?