bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Ben 2. Celp gittim, aynı sorun bizde de vardı. Hala bazılarında görünmüyor. Sıkıntı yoktur, bazen geç düşebiliyor. Mesela diğer asker arkadaşlarımın görünmüyorken benim görünüyordu.
Dediğiniz gibi galiba ama tüm arkadaşlarıma sordum hepsi biz sorgulayabiliyoruz dediler.

SoLoTuRk71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 3 celp de gittim ama aynı sorun bende de var terhis belgeleri şubelere ulaşmadığından onaylanmıyor. sendeki terhis belgeyi askerlik şubesine götür fotokobisi ile orada onaylarlar aynı şekilde yarin ben götürüp onaylatıcam.
Oluyorsa ben de öyle yapacağım en sonunda. Çalıştığım firma istiyor

maincoer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
isim soy isim söyle bakam hemen nerde yaptıgına
Hocam memur musun ?

webisyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@lazzi;

Sizi yanlış yerde askerliğe göndermişiz. Yeniden askerlik yapmanız gerekmektedir.

- Kenan Komutan
Askerlik Şub. Baş. Kom.
iyiydi