Alıntılayıp yazarsan sevinirim hocam teşekkürler.
bugün gittim e devletle ilgili hiç birşey yapmadılar sadece terhis belgesinin fotokobisine ıslak imza aslı gibidir diye kaşe bastılar e devlet de cıkana kadar ben yeni geldiğim için uzun sürer dedi e devletin güncellenmesi ama sen arayıp sorabilirsin.