Bunu nasıl çözebilirim? Var mı bir yolu?
Forumda hizliresim.com kullanılmasa olmaz mı???
13
●589
- 25-11-2018, 22:39:55Hizliresim'in belki yurtdışı trafiğini engellemesinin bir mantığı var bilmiyorum ama yurtdışında olup r10'da takılmayı seven kişiler için sıkıntı oluyor. Konulardaki, yorumlardaki çoğu görseli göremiyorum
Bunu nasıl çözebilirim? Var mı bir yolu?
- 25-11-2018, 22:42:30Türkler sanırım nerede olursa olsun VPN'e mahkumfarukkprn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Edit: kalıcı bir çözüm olsa daha güzel olur. Telden giriyoruz arada vs, yine sıkıntı. - 26-11-2018, 04:00:04http://www.resimag.com/ kullan, zaten milyonlar tarafından kullanılıyor
bende bazen resimleri göremediğimde burayı tercih ediyorum - 26-11-2018, 07:58:27fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDostlar ben zaten yurtdışında olduğum için kullanamıyorum hizliresim'i. Demek istediğim şey bu değil, örneğin siz geldiniz bir konu açacaksınız, konu tasarımı yaptırdınız boydan boya. Bunu genelde hizliresim.com'a yükleyip oradan konuya link veriyorlar. Hal böyle olunca hizliresim.com'un sitesi yurtdışı trafiğine kapalı olduğu için benim gibi yurtdışında yaşayan forum sakinleri konulardaki örnek görselleri, konu tasarımlarını veya paylaşılan her hangi bir fotoğrafı göremiyor.berkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani benim kullanmam veya kullanmamam değil problem. Genel olarak herkes hizliresim.com kullandığı için bana ve benim gibi yurtdışındaki arkadaşlara gözükmüyor görseller.
Mesela hem forumdaki bir arkadaşı kalkındırmak için herkes destek amaçlı ve bu sorunu çözmek amaçlı sadece resimyukle.xyz sitesini kullanabilir. Hem arkadaşın işine yarar, hemde benim gibi yurtdışında yaşayanların sorunu çözülmüş olur. - 26-11-2018, 08:32:02Şirket bilgisayarından girdiğimde resimag'a yüklenen resimleri göremiyorum. Engellenmiş siteler arasında.berkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-11-2018, 12:07:25Cevabınız için teşekkürler hocam fakat ben sorunu anlatamıyorum galiba. Aşağıda paylaştığım görsele bakarsanız arkadaş inci gibi bir konu hazırlamış kim bilir görseller ile ne kadar uğraşmış ama hepsini hizliresim.com'a yükleyip konusuna oradan bağlantı vermiş. Hizliresim.com'da sitesine yurtdışı trafiğini kapattığı için benim gibi yurtdışında yaşayan insanlar konulardaki,yorumlarda başkalarının yüklediği önemli bilgiler barındırma ihtimali bulunan bu görselleri göremiyor. Sorun benim bir şey yükleyip paylaşmam değil, paylaşılan görsellerin %80'inin forum üzerinde hizliresim.com'a yüklenerek konulara dahil edilmesi. Ben hiç bir türlü göremiyorum bu görselleri. Ben bir görsel payalaşacağımda zaten "lightshot screenshot" kullanıyorum. Yurtdışında yaşayan tüm üyeler forumdaki görsellerin %80'inin göremiyor çünkü hepsi hizliresim.com'a yüklenmiş durumda.wpdiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım anlatabilmişimdir bu sefer
İnşallah bu konuda bir moderatörün veya adminin bir girişimi olur. Yukarıda arkadaş belirtmiş forumdan bir arkadaşın sitesini kullanıyormuş, hem forumdan birinin işine yaraması hemde tüm üyelerin görebilmesi adına hizliresim.com'a yüklemek yerine resimyukle.xyz kullanılabilir.
Hayırlı forumlar.
http://prntscr.com/ln1fn3
ilk defa duydum ÅŸahsen ben resimyükle.xyz kullanıyom 😊 oda forumdan bir arkadaşın sitesi diye kullanıyorum