ilginç

ilk defa duydum şahsen ben resimyükle.xyz kullanıyom 😊 oda forumdan bir arkadaşın sitesi diye kullanıyorum

aslında r10 dada direk resim yükleme var ama bazen hata veriyor
http://www.resimag.com/ kullan, zaten milyonlar tarafından kullanılıyor
bende bazen resimleri göremediğimde burayı tercih ediyorum
Dostlar ben zaten yurtdışında olduğum için kullanamıyorum hizliresim'i. Demek istediğim şey bu değil, örneğin siz geldiniz bir konu açacaksınız, konu tasarımı yaptırdınız boydan boya. Bunu genelde hizliresim.com'a yükleyip oradan konuya link veriyorlar. Hal böyle olunca hizliresim.com'un sitesi yurtdışı trafiğine kapalı olduğu için benim gibi yurtdışında yaşayan forum sakinleri konulardaki örnek görselleri, konu tasarımlarını veya paylaşılan her hangi bir fotoğrafı göremiyor.

Yani benim kullanmam veya kullanmamam değil problem. Genel olarak herkes
hizliresim.com kullandığı için bana ve benim gibi yurtdışındaki arkadaşlara gözükmüyor görseller.
Mesela hem forumdaki bir arkadaşı kalkındırmak için herkes destek amaçlı ve bu sorunu çözmek amaçlı sadece resimyukle.xyz sitesini kullanabilir. Hem arkadaşın işine yarar, hemde benim gibi yurtdışında yaşayanların sorunu çözülmüş olur.