Hizliresim'in belki yurtdışı trafiğini engellemesinin bir mantığı var bilmiyorum ama yurtdışında olup r10'da takılmayı seven kişiler için sıkıntı oluyor. Konulardaki, yorumlardaki çoğu görseli göremiyorum Bunu nasıl çözebilirim? Var mı bir yolu?